Administratie
Online en real-time inzicht in uw administratie is ook mogelijk voor uw bedrijf!
De administratie, dat is toch een noodzakelijk kwaad…?

Nou, eigenlijk niet. Natuurlijk, u bent als ondernemer verplicht een administratie te voeren. En zonder administratie wordt het verzorgen van de diverse fiscale aangiftes een onmogelijkheid. Maar aan een administratie heeft u meer dan dat. De administratie geeft de beste inkijk hoe uw onderneming er voor staat. Want hoewel er nog steeds ondernemers zijn die hun onderneming puur op basis van hun liquiditeit proberen te sturen, heeft u echt meer informatie nodig dan alleen het saldo van uw bankrekening.
Juiste koers varen met uw onderneming
Veel ondernemers hebben het probleem dat de administratie te tijdrovend is, en hun financiële kennis te beperkt, om de administratie goed te kunnen voeren. Daarnaast is het ondernemen zelf vaak een stuk leuker en gevoelsmatig ook belangrijker. Daarmee verdient u immers uw inkomen.
Wij kunnen u hiervoor een oplossing bieden door het administratieve deel van uw onderneming voor een groot deel uit handen te nemen. Hoe wij dat doen en hoeveel taken wij op ons nemen hangt af van uw wensen. We adviseren u graag over de verschillende mogelijkheden die wij u in uw situatie kunnen aanbieden.
Door ontwikkelingen op automatiseringsgebied kan het verzorgen van uw administratie veel gemakkelijker, efficiënter, en dus sneller verlopen dan een aantal jaren geleden. Hierdoor kunnen wij u deze werkzaamheden bovendien voor scherpere tarieven dan voorheen aanbieden, omdat deze processen deels geautomatiseerd verlopen.
Administratie die altijd up-to-date is
De meeste administraties van onze cliënten verzorgen wij met behulp van Exact Online, een pakket waarin u zelf kunt inloggen om te zien wat de stand van zaken is en waarmee de boekhouding altijd up-to-date is. U stuurt simpelweg uw facturen in PDF naar een speciaal e-mailadres en er wordt eenmalig een bankkoppeling aangelegd. Wij doen de rest. Daarbij bestaat de mogelijkheid om periodiek online de resultaten van uw onderneming te bekijken in de vorm van inzichtelijke grafieken en tabellen.
Maar er zijn meer mogelijkheden, zoals factureren met Exact Online, betalingen automatisch verrichten, geautomatiseerd aanmaningen versturen, vreemde valuta administreren en herwaarderen, voorraden administreren, uren- of projectadministratie voeren etc. etc.
Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn voor uw bedrijf? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij vertellen u er graag meer over.
Administratie Eindhoven
Bent u op zoek naar een specialist in administratie voor Eindhoven en de regio? Dan bent u bij BenT aan het juiste adres. Ons kantoor is altijd dicht bij u in de buurt met onze centrale locatie. We bespreken graag de mogelijkheden voor u en uw bedrijf, hiervoor kunt u langskomen op ons kantoor in Eindhoven of bellen om direct meer informatie te ontvangen. Kom langs op ons kantoor: Groenstraat 2A, 5642CB Eindhoven. Of bel met ons: +31(0)40 257 34 34 of mail naar info@wijzijnbent.nl
.