Cliëntportaal

Via onderstaande knop kunt u inloggen in ons cliëntportaal. (Kies als inlogmethode SMS authenticatie)

Heeft u per e-mail een notificatie ontvangen dat er een document voor u klaar staat? Doorloop dan de volgende stappen:
1. Klik op de knop ‘inloggen cliëntportaal’;
2. Kies voor SMS-authenticatie;
3. Vul uw gebruikersnaam en uw wachtwoord in;
4. Voer de sms-code in die u op uw telefoon heeft ontvangen. Vervolgens krijgt u toegang tot het portaal en kunt u het betreffende document inzien, downloaden en goedkeuren.

Inloggegevens vergeten?
Inlognaam vergeten: dit is het e-mailadres waarop u een notificatie heeft ontvangen dat er een bericht voor u is geplaatst op het portaal.

Wachtwoord vergeten: Nadat u de inlogmethode heeft gekozen klikt u op het vraagteken (mobiele versie) of op ‘wachtwoord vergeten’ (desktop versie) om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Ontvangt u geen SMS? Neemt u dan contact met ons op.

Cliëntportaal
Vrijwel alle door ons voor u vervaardigde documenten zoals jaarrekeningen, aangiften en deponeringsstukken kunt u eenvoudig online raadplegen, downloaden en accorderen. Als onze cliënt krijgt u hiervoor toegang tot ons cliëntportaal. Nadat u een document heeft geaccordeerd wordt deze automatisch naar het archief verplaatst, waardoor u deze kunt blijven raadplegen. Wilt u uw aangifte of jaarrekening liever ‘gewoon’ op papier of per e-mail ontvangen? Dan sturen wij u deze graag per post of per e-mail toe.

Op zoek naar oude documenten?


Tot 2017 maakten wij gebruik van cliënt online voor het laten accorderen van onze documenten. Cliënt Online is helaas niet meer beschikbaar. Bent u op zoek naar documenten die u in het verleden op cliënt online kon inzien of downloaden? Neemt u dan contact met ons op, wij sturen u de betreffende documenten dan kosteloos per e-mail toe.